Egyszerű, nem igényel segédeszközt!

Még nem késő kicsit formába lendülni a strandszezon előtt! Ha ezt a gyakorlatot napi rendszerességgel egy hónapig elvégzed, meg fogsz lepődni, hogy ilyen egyszerű kis torna milyen látványos eredményeket hoz!

Létezik a jógában az ún. lejtőssík póz, ami majdnem olyan, mint a fekvőtámasz kezdő pozíciója, csak itt háttal vagy a talajnak.Semmi mást nem kell csinálnod, csak kitartani a pózt.

Magyarázat a képhez:

Rectus abdominis muscle – egyenes hasizom

External abdonimal oblique muscle – külső ferde hasizom

Erector spinae muscles – gerinctartó izom

Gluteal muscles – farizom

Biceps femoris muscle – kétfejű combizom

Így végezd a gyakorlatot:

– Ülj le a talajra és nyújtsd ki a lábakat magad elé. A tenyeredet rakd a hátad mögé a talajon úgy, hogy az ujjaid a tested felé nézzenek. A csuklód a vállad alatt legyen.

– Csípőből emeld meg a testedet, a súly a kezeden és a sarkaidon nyugszik. A tested 45 fokos szöget zárjon be a talajjal.

– Feszítsd be a fenékizmokat és a húzd be a hasadat.

– Tartsd meg a pózt 15-60 másodpercen keresztül.

– Lassan engedd le a testedet.


Lapozz a következő oldalra a cikk folytatásához a hirdetés alatt, de ha nem több oldalas, akkor csak nézd meg további cikkajánlatunkat! Köszönjük, hogy itt vagy!